Rak dojke je najčešći oblik karcinoma i mesec borbe protiv ove bolesti ima za cilj podizanje svesti o učestalosti oboljenja i važnosti prevencije i pregleda, odnosno rane dijagnostike, koja znatno utiče na terapiju i uspešnost izlečenja.
Rak dojke je i najčešći zloćudni tumor kod žena u Srbiji. Svake godine se dijagnostikuje kod oko pet hiljada žena, a statistika kaže da jedna od osam žena tokom svog života oboli od raka dojke. Karcinom dojke je bolest koja pogađa veći procenat žena, ali je prisutna i kod muškaraca. Godišnji skrining pregledi i rana dijagnostika su od velikog značaja za tok i uspešnost lečenja i to je osnovni i najvažniji razlog zbog koga bi o ovoj temi trebalo da govorimo svakog meseca, a ne samo u oktobru, ali i svakog dana oktobra.
Galenika aktivno podržava borbu protiv karcinoma dojke vodeći se principom “Podeli-Podseti-Proveri”, jer ovo je tema koja zahteva povećanu pažnju i jačanje svesti.
Pored godišnjih pregleda kod lekara, preporuka je da se samopregled grudi obavlja jednom mesečno. On traje svega par minuta koji mnogo znače i predstavlja set propisanih palpatornih koraka koje svako može da obavi kod kuće.
Ovom akcijom, svojim primerom i doprinosom, kompanija Galenika i brend Pantenol i ove godine skreću pažnju na važnost prevencije i redovnih samopregleda, jer je rana dijagnostika ključna za izlečenje i oporavak. Dodatno, kroz donatorsku akciju svi potrošači kupovinom Galenikinih Pantenol proizvoda učestvuju u donaciji Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije. Imamo baš dobar razlog da i ovog meseca kupimo Pantenol proizvode.